تحقیقات بازار​

 

در تعریفی ساده، تحقیقات بازار فرایندی است که از طریق جمع‌آوری اطلاعات، سازمان را به «بازار هدف» مرتبط می‌کند. 

اطلاعات حاصل از تحقیقات بازار در کنار تجربه و دانش مدیران راهبردی، راهنمای آن‌ها در انتخاب تصمیم‌های درست به‌شمار می‌آید.

از تحقیقات بازار در تعیین سیاست‌های بازاریابی استفاده می‌شود.

در واقع تحقیقات بازار کمک کار صاحبان کسب و کارهاست تا خطر اتخاذ تصمیم‌های اشتباه در آن‌ها کم شود.

تحقیقات بازار، هم پیش از راه اندازی یک کسب و کار یا معرفی یک محصول به کمک مدیران می آید، هم در طول فعالیت آنها کمکشان می کند سهم خود از بازار را افزایش داده و فعالیت شان را به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن توسعه دهند.

تیم تحقیقات بازار خوشه چین، مفتخر است که از ایده تا توسعه همراه کسب و کارها است.  

 

برای ثبت در خواست و تعیین وقت ملاقات فرم زیر را تکمیل نمایید.

Loading...