فروشنده؛ نماینده مدیران
18 آبان 1402
Posted by علیرضا داداشی
1.95k بازدید
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان
با علیرضا داداشی
در برنامهی بازار ایرونی رادیو اقتصاد دربارهی این گفته ام که فروشنده اغلب تنها عضو سازمان است که توسط مشتری رویت می شود و اینکه او را نماینده مدیران و صاحب اختیار کسب و کار می دانند.
آیا این برداشت درست است یا خیر؟
این اعطای نقش چه پیامی برای مدیران و فروشندگان دارد؟
خروجی چنین تعبیری چیست؟
مدت زمان این پادکست، 2 دقیقه و 58 ثانیه است.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مزیت ساده رقابتی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
مدیران جزء نگر
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی مدیریت جزء نگر و تاثیرات این سبک...
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
گوش و زبان در فروش تلفنی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
دیدگاهتان را بنویسید