فروشنده؛ نماینده مدیران
18 آبان 1402
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
2.63k بازدید
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان با علیرضا داداشی.
در برنامهی بازار ایرونی رادیو اقتصاد دربارهی این گفته ام که «فروشنده اغلب تنها عضو سازمان است که توسط مشتری رویت می شود» و اینکه او را نماینده مدیران و صاحب اختیار کسب و کار می دانند.
آیا این برداشت درست است یا خیر؟
این اعطای نقش چه پیامی برای مدیران و فروشندگان دارد؟
خروجی چنین تعبیری چیست؟
زمان فایل 2 دقیقه و 58 ثانیه است.
شما که به ارتقاء مهارت های فروش در کسب و کار خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بودجه فروش چیست و چگونه تهیه می شود؟
مقاله هفدهم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «بودجه فروش چیست و...
مصادیق اتیکت در کسب و کار
چهاردهمین مقاله ام برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «مصادیق اتیکت در کسب و...
راه های غلبه بر استرس در محل کار
همکاری من با مدرسه کار و کسب عصر ایران ادامه دارد و این سیزدهمین مقاله...
ارزیابی کسب و کارهای کوچک
دوازدهمین مقاله مدرسه کار و کسب عصر ایران را به موضوع «ارزیابی کسب و کارهای...
چالش های بهره وری در بخش خدمات
چهارمین مقاله ای که برای نشریه الکترونیکی «بهره ور شو» نوشته ام، درباره بهره وری...
خودمدیریتی برای رهبران کسب و کار
موضوع یازدهمین مقاله منتشر شده از من در مدرسه کار و کسب عصر ایران «خودمدیریتی برای...
دیدگاهتان را بنویسید