محاسبه ارزش طول عمر مشتری؛ ابزاری برای ارتباط
مقدمه: محاسبهی ارزش طول عمر مشتری زیر مجموعهی مدیریت ارتباط با مشتری است، در واقع...
بازاریابی بازگشتی یک استراتژی مقرون به صرفه
مقدمه: هر کسب و کاری برای به حداقل رساندن هزینهها و به حداکثر رساندن سود،...
مشاور درون سازمانی یا مشاور بیرونی؟
مشاور را از یک منظر می توان به دو دستهی مشاوران درون سازمانی و مشاوران...
منابع انسانی، بخش غریب سازمان
مقدمه: بارها به فراخور فضاهای ایجاد شده، از غریبی نیروی انسانی و مدیریت منابع انسانی...
تسویه حساب و خدانگهدار؛ شیوه ی صحیح قطع ارتباط با کارمند
مقدمه: گاهی رابطه ی کاری ما با کارمندمان به سمتی پیش می رود که قطع...
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب...
درگیری ذهنی و تبلیغات نوستالژیک
مقدمه: در این نوشته قصد دارم از یکی از شیوه های تبلیغاتی بنویسم که از...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
تحقیقات بازاریابی چیست و به چه کار می آید؟
1- مقدمه: تحقیقات بازاریابی یکی از گیراترین و جذاب ترین جنبه های بازاریابی است. یکی...