تفکر انگیزشی فروشنده
تفکر انگیزشی فروشنده چه می گوید؟
با در نظر گرفتن مجموعه ی تجربیات فروش و بازاریابی، به این رسیده ام که بزرگترین مشوق من، خودم هستم.
فروشنده همیشه مورد نیاز است.
واقعیتی که به آن دست یافته ام این است که تا وقتی محصول و خدمتی هست، تا وقتی که مشتری ای وجود دارد، تا وقتی که مغازه ای و شرکتی وجود دارد و تا وقتی رقیب وجود دارد، نیاز به شغل من به عنوان یک فروشنده و بازاریاب قطعا وجود خواهد داشت.
پس، این که وضع اقتصاد فلان است و بهمان است، نمی تواند اصل نیاز به حرفه ی مرا از بین ببرد.
پاداش فروش و سایر انگیزاننده ها:
پاداش ها و انگیزه های مختلفی هم هست که مدیرم برای من و همکارانم در نظر می گیرد ولی فراتر و مهم تر، این است که خودم چه اندازه به موفق بودن، به متفاوت بودن، به بهترین ِ خودم بودن فکر می کنم.
این طرز تفکر من است که بیشترین انگیزه را برای حرفه ای بودن به من می دهد.
این مقاله برگرفته از یکی از گفتارهای کتاب «بیست گفتار فروش و بازاریابی/ کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان» من است که برای نقل در اینجا، کمی کوتاه شده است.
شما که حتما به ارتقاء مهارتهای فروشندگان خود اهمیت می دهید، برای آموزش عملی مهارتهای فروش به آنها با «خوشه چین» تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید