مشتری ناراضی چه می گوید؟
9 اردیبهشت 1400
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
5.5k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی.
در این پادکست درباره «شنیدن صدای اعتراض مشتریان» مطالبی را ذکر کرده ام.
زمان فایل 3 دقیقه و 12 ثانیه است.
شما که حتما به ارتقاء کسب و کار خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مزیت ساده رقابتی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
فروشنده؛ نماینده مدیران
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان با...
مدیران جزء نگر
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی مدیریت جزء نگر و تاثیرات این سبک...
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
مشاور درون سازمانی یا مشاور بیرونی؟
مشاور را از یک منظر می توان به دو دستهی مشاوران درون سازمانی و مشاوران...
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب کارکنان...
دیدگاهتان را بنویسید