گوش و زبان در فروش تلفنی
14 آذر 1400
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
5.34k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی
در این فایل صوتی به «تفاوت فروش تلفنی با فروش حضوری از منظر اعضای بدن و نقش آنها» پرداخته ام. فروشنده تلفنی و مشتری همدیگر را از نزدیک نمی بینند. مشتری محصول را هم نمی بیند. پس چگونه نسبت به آن اطلاعات کسب کند؟ این کار بر عهده ی فروشنده است؛ بر عهده ی گوش و زبان فروشنده.
زمان فایل 3 دقیقه و 2 ثانیه است.
شما که به ارتقاء مهارت های خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بودجه فروش چیست و چگونه تهیه می شود؟
مقاله هفدهم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «بودجه فروش چیست و...
مصادیق اتیکت در کسب و کار
چهاردهمین مقاله ام برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «مصادیق اتیکت در کسب و...
راه های غلبه بر استرس در محل کار
همکاری من با مدرسه کار و کسب عصر ایران ادامه دارد و این سیزدهمین مقاله...
ارزیابی کسب و کارهای کوچک
دوازدهمین مقاله مدرسه کار و کسب عصر ایران را به موضوع «ارزیابی کسب و کارهای...
چالش های بهره وری در بخش خدمات
چهارمین مقاله ای که برای نشریه الکترونیکی «بهره ور شو» نوشته ام، درباره بهره وری...
خودمدیریتی برای رهبران کسب و کار
موضوع یازدهمین مقاله منتشر شده از من در مدرسه کار و کسب عصر ایران «خودمدیریتی برای...
دیدگاهتان را بنویسید