گوش و زبان در فروش تلفنی
14 آذر 1400
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
2.01k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی
در این فایل صوتی به تفاوت فروش تلفنی با فروش حضوری از منظر اعضای بدن و نقش انها پرداخته ام. فروشنده ی تلفنی و مشتری همدیگر را از نزذیک نمی بینند. مشتری محصول را هم نمی بیند. پس چگونه نسبت به آت اطلاعات کسب کند؟ این کار بر عهده ی فروشنده است.بر عهده ی کوش و زبان فروشنده.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
از مشتری بپرس
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کار با علیرضا داداشی از مشتری...
چانه زنی و تخفیف گرفتن
رادیو اقتصاد نود و هشتی ها نکاتی درباره ی شیوه ی درست چانه زنی...
خرید مشارکتی
رادیو اقتصاد نود و هشتی ها نکات مربوط به خرید مشارکتی با علیرضا داداشی...
گردش شغلی
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکات طلائی کسب و کار با علیرضا داداشی
دیدگاهتان را بنویسید