پادکست مدیریت – مشتری ناراضی چه می گوید؟
9 اردیبهشت 1400
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
5.98k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی.
در این پادکست درباره «شنیدن صدای اعتراض مشتریان» مطالبی را ذکر کرده ام.
زمان فایل 3 دقیقه و 12 ثانیه است.
شما که حتما به ارتقاء کسب و کار خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پادکست مدیریت – اخلاق در کسب و کار
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی. ...
ساختار سازمانی کسب و کارهای کوچک – نحوه عمل و مثالها
و اما، مقاله بیست و یکم من در مدرسه کار و کسب عصر ایران «ساختار...
برچیدن بساط خبرچینی در کسب و کار
مقاله بیستم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران «برچیدن بساط خبرچینی در کار...
نقش و جایگاه مدیر ارتباطات داخلی در کسب و کارها
مقاله نوزدهمی که برای مدرسه کار و کسب عصر ایران نوشته ام «نقش و جایگاه...
وظایف واحد مدیریت منابع انسانی در کسب و کارها
مقاله دیگری برای مدرسه کار و کسب عصر ایران نوشته ام . نام این هیجدمین...
بودجه فروش چیست و چگونه تهیه می شود؟
مقاله هفدهم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «بودجه فروش چیست و...
دیدگاهتان را بنویسید