گوش و زبان در فروش تلفنی
14 آذر 1400
Posted by علیرضا داداشی
4.67k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی
در این فایل صوتی به تفاوت فروش تلفنی با فروش حضوری از منظر اعضای بدن و نقش انها پرداخته ام. فروشنده ی تلفنی و مشتری همدیگر را از نزذیک نمی بینند. مشتری محصول را هم نمی بیند. پس چگونه نسبت به آت اطلاعات کسب کند؟ این کار بر عهده ی فروشنده است.بر عهده ی کوش و زبان فروشنده.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مزیت ساده رقابتی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
فروشنده؛ نماینده مدیران
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان با...
مدیران جزء نگر
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی مدیریت جزء نگر و تاثیرات این سبک...
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
دیدگاهتان را بنویسید