پیامک زدن به مشتری
31 خرداد 1400
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
5.36k بازدید
رادیو اقتصاد
برنامه بازار ایرونی
نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی.
موضوع این پادکست «اهمیت و شکل درست ارسال پیامک به مشتریان» است.
زمان فایل 2 دقیقه و 47 ثانیه است.
شما که به ارتقاء مهارت های کسب و کاری خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مزیت ساده رقابتی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
فروشنده؛ نماینده مدیران
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان با...
مدیران جزء نگر
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی مدیریت جزء نگر و تاثیرات این سبک...
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
مشاور درون سازمانی یا مشاور بیرونی؟
مشاور را از یک منظر می توان به دو دستهی مشاوران درون سازمانی و مشاوران...
ارتباط موثر کارکنان با مشتری
رادیو اقتصاد پاکار نکاتی درباره اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب کارکنان...
دیدگاهتان را بنویسید