پادکست مدیریت – ارتباط موثر کارکنان با مشتری
28 مرداد 1401
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
4.34k بازدید
رادیو اقتصاد
پاکار
نکاتی درباره اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب کارکنان توانمند در بخش مناسب از کسب و کار با علیرضا داداشی.
در برنامه پاکار رادیو اقتصاد درباره «اهمیت ارتباط موثر کسب و کارها و کارکنان با مشتری» و اینکه چگونه مکان مناسب کارکنان را شناسایی کنیم گفته ام.
زمان فایل 8 دقیقه و 46 ثانیه است.
شما که به ارتقاء مهارت های کسب و کار خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پادکست مدیریت – اخلاق در کسب و کار
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی. ...
ساختار سازمانی کسب و کارهای کوچک – نحوه عمل و مثالها
و اما، مقاله بیست و یکم من در مدرسه کار و کسب عصر ایران «ساختار...
برچیدن بساط خبرچینی در کسب و کار
مقاله بیستم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران «برچیدن بساط خبرچینی در کار...
نقش و جایگاه مدیر ارتباطات داخلی در کسب و کارها
مقاله نوزدهمی که برای مدرسه کار و کسب عصر ایران نوشته ام «نقش و جایگاه...
وظایف واحد مدیریت منابع انسانی در کسب و کارها
مقاله دیگری برای مدرسه کار و کسب عصر ایران نوشته ام . نام این هیجدمین...
بودجه فروش چیست و چگونه تهیه می شود؟
مقاله هفدهم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «بودجه فروش چیست و...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با آرزوی توفیق
بهره بردیم و یاد گرفتیم.