ارتباط موثر کارکنان با مشتری
28 مرداد 1401
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
3.96k بازدید
رادیو اقتصاد
پاکار
نکاتی درباره اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری و انتصاب کارکنان توانمند در بخش مناسب از کسب و کار با علیرضا داداشی.
در برنامه پاکار رادیو اقتصاد درباره «اهمیت ارتباط موثر کسب و کارها و کارکنان با مشتری» و اینکه چگونه مکان مناسب کارکنان را شناسایی کنیم گفته ام.
زمان فایل 8 دقیقه و 46 ثانیه است.
شما که به ارتقاء مهارت های کسب و کار خود اهمیت می دهید،
برای تعیین وقت مشاوره یا آموزش با «گروه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار خوشه چین» تماس بگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بودجه فروش چیست و چگونه تهیه می شود؟
مقاله هفدهم من برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «بودجه فروش چیست و...
مصادیق اتیکت در کسب و کار
چهاردهمین مقاله ام برای مدرسه کار و کسب عصر ایران، «مصادیق اتیکت در کسب و...
راه های غلبه بر استرس در محل کار
همکاری من با مدرسه کار و کسب عصر ایران ادامه دارد و این سیزدهمین مقاله...
ارزیابی کسب و کارهای کوچک
دوازدهمین مقاله مدرسه کار و کسب عصر ایران را به موضوع «ارزیابی کسب و کارهای...
چالش های بهره وری در بخش خدمات
چهارمین مقاله ای که برای نشریه الکترونیکی «بهره ور شو» نوشته ام، درباره بهره وری...
خودمدیریتی برای رهبران کسب و کار
موضوع یازدهمین مقاله منتشر شده از من در مدرسه کار و کسب عصر ایران «خودمدیریتی برای...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با آرزوی توفیق
بهره بردیم و یاد گرفتیم.