ارتباط موثر کارکنان با مشتری
28 مرداد 1401
ارسال شده توسط علیرضا داداشی
1.24k بازدید
رادیو اقتصاد
پاکار
نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری
و انتصاب کارکنان توانمند در بخش مناسب از کسب و کار
با علیرضا داداشی
در برنامه ی پاکار رادیو اقتصاد درباره ی اهمیت ارتباط موثر کسب و کارها و کارکنان با مشتری و اینکه چگونه مکان مناسب کارکنان را شناسایی کنیم گفته ام.
مدت زمان این پادکست، 8 دقیقه و 48 ثانیه است.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
گوش و زبان در فروش تلفنی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
از مشتری بپرس
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کار با علیرضا داداشی از مشتری...
چانه زنی و تخفیف گرفتن
رادیو اقتصاد نود و هشتی ها نکاتی درباره ی شیوه ی درست چانه زنی...
خرید مشارکتی
رادیو اقتصاد نود و هشتی ها نکات مربوط به خرید مشارکتی با علیرضا داداشی...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با آرزوی توفیق
بهره بردیم و یاد گرفتیم.