ارتباط موثر کارکنان با مشتری
28 مرداد 1401
Posted by علیرضا داداشی
3.33k بازدید
رادیو اقتصاد
پاکار
نکاتی درباره ی اهمیت ارتباط موثر کارکنان با مشتری
و انتصاب کارکنان توانمند در بخش مناسب از کسب و کار
با علیرضا داداشی
در برنامه ی پاکار رادیو اقتصاد درباره ی اهمیت ارتباط موثر کسب و کارها و کارکنان با مشتری و اینکه چگونه مکان مناسب کارکنان را شناسایی کنیم گفته ام.
مدت زمان این پادکست، 8 دقیقه و 48 ثانیه است.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مزیت ساده رقابتی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
فروشنده؛ نماینده مدیران
نکاتی درباره ی اعطای نقش مدیر کسب و کار به فروشنده از سوی مشتریان با...
مدیران جزء نگر
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی مدیریت جزء نگر و تاثیرات این سبک...
علاقه شخصی در استخدام
رادیو اقتصاد بازار ایرونی نکاتی درباره ی نقش علاقهی شخصی در استخدام کردن یا...
دام انباشت اطلاعات
مهارتهای فروش حرفه ای - دام انباشت اطلاعات رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی...
گوش و زبان در فروش تلفنی
رادیو اقتصاد برنامه بازار ایرونی نکات طلایی کسب و کارها از زبان علیرضا داداشی ...
1 Comment
Join the discussion and tell us your opinion.
با آرزوی توفیق
بهره بردیم و یاد گرفتیم.